Op 29 april om 0:25 is Roos Hessels geboren in het MMC in Veldhoven via een keizersnee. Moeder en kind maken het goed. Het was een vrij heftige bevalling, maar alles is in orde.
He van harte gefeliciteerd man! Roos is zeker een hele mooie naam. Heb je al foto's of komen die op facebook? Feliciteer grietje ook van laura en mij! Moet grietje nog in t ziekenhuis blijven?
Hey, wat mooi man! Van harte gefeliciteerd Lau en Griet! Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen. Laat maar weten wanneer we welkom zijn om langs te komen.
Ah wat een lieve foto's. Vindt Roos het leuk om een levensechte pop te hebben? En dat Gijs van eten houdt is natuurlijk ook niet onverwacht. Ik zou een DNA test vragen als dat niet het geval was, Laurens!
Wat een knap kereltje is die Gijs! Die foto met Roos is echt mooi. Grietje is al thuis toch? Ik zal je nog bellen wanneer jullie tijd hebben voor visite. Ik heb nog een mooi bordje om door te passen
Jep, sinds woensdagmiddag. Alles gaat hier goed Gijs is al weer ruim boven z'n geboortegewicht. Maar laat maar weten wanneer je wilt komen, plaats genoeg voor een bord nog in de voortuin