Welcome! Anonymous

Technische helpdesk

Muziek, film, humor, technische vragen, algemene mededelingen

Technische helpdesk

Berichtdoor Coen » 17 okt 2011 20:12

Zoals jullie wel gemerkt hebben, draait deze versie van baaah op een andere techniek dan we gewend zijn. Daarom werkt nog niet alles precies zoals jullie en ik gewend zijn. Zo kwam er vandaag achter dat het zogenaamde embedden van een youtube link gewoon niet werkt. Ik heb daarom een (omslachtige) manier geschreven om toch zoiets te bewerkstelligen. Er is nu een knopje 'YouTube' boven het antwoordveld. Klik het, plak de link naar de video ertussen en het zal automatisch embedden. Mochten er nog meer dingen ontbreken, of is er iets wat jullie graag anders zien, dan verneem ik het graag.
Coen

Re: Technische helpdesk

Berichtdoor Phoenix » 17 okt 2011 20:21

Phoenix

Berichtdoor Paulie Sinco » 14 maart 2012 13:21

Hey whizzkids, een lid van ons bestuur van de AVR heeft een probleem:

Hij probeert een mailing te versturen naar meer dan 550 atleten voor de stratenloop. Voorheen ging dat makkelijk via gmail maar nu wordt een dergelijke email met veel namen in de BCC als spam aangemerkt. Dus hij krijgt deze mailing niet meer de deur uit.
Zou dat op een andere manier kunnen? Wie weet hoe en kan hem helpen?

Groeten!
Paulie Sinco

Berichtdoor Coen » 14 maart 2012 14:04

Volgens mij kan hij dat eenvoudig oplossen door binnen gmail - contacten een groep 'AVR' aan te maken en dan alle contactpersonen aan die groepen te koppelen. Je kunt dan een mail sturen naar die groep en dan distrubeert gmail dat zelf naar alle gekoppelde e-mailadressen. En anders gewoon tekst kopieeren en de mail in verschillende keren versturen?
Coen

Berichtdoor Paulie Sinco » 15 maart 2012 11:37

Bedankt Coen, ik geef het door.
Oh en nou ik je toch spreek, heb je deze leipe met Schloss Schwanstein erop al????
Afbeelding
Paulie Sinco

Berichtdoor Kim » 04 okt 2012 16:23

Mijn geweldige HTC one X heeft hardware problemen en ik vrees dat ik hem op moet sturen naar HTC. Heeft iemand van jullie misschien een andere telefoon te leen? Waarmee ik het liefst ook op internet kan? Ik heb een micro-sim en eventueel ook een dingetje om er een gewone sim-kaart van te maken. Ik hoor het graag!
Kim

Keer terug naar Algemeen